mandag 21. mars 2011

Mitt eget paradis

Det er vår. Ialfall Sørpå.
Bildet er tatt på Jæren. Jeg vil ikke si hvor. Jeg tror jeg har funnet mitt helt egne Paradis. Særlig om våren.
På Lørdag ble vi enige om å gjøre en Utflukt. Med bilen. Og termos. Og planer om å være ute. Mye ute.
Været er helt strålende. Vi kjører kanskje litt langt. Til slutt kommer vi dit våren har kommet enda lenger enn her.Det var masse hav der. Og sol. Ingen snø. Så mye av alt at jeg nesten har lyst til å gråte.

Frøya synes havet er for stort. Til å bade i. Men fint til å se på.
Rullesteinene er kjempeglatte. Det lukter sjø.
Utover er bare hav. Helt til Amerika.



Koppen med kaffe smaker skikkelig godt med så fin utsikt. Selv om det kommer rusk i.



Mannen som går her er Gisle. Han blir bitteliten i all våren. Jeg har ikke spurt om det er greit. At det er bilde av han på bloggen min idag.




Etter at dagen var blitt kveld, kjørte vi hjem. Jeg helt lykkelig. Jeg har puttet Utflukten vår i Skuffen for ekstra fine minner.
Om litt mer en to uker skal vi tilbake.
Til det som jeg synes ligner på Paradis.

3 kommentarer:

  1. Så koselige bilder, forstår at du er fornøyd med turen. Vår er nydelig - det er bare å fortsette å nyte den. :-)

    SvarSlett
  2. Tenker Gisle bare synes det er stas å kunne være med å pynte opp på bloggen din ;))
    Flott opplevelse dette, takk for at du deler ;))

    SvarSlett
  3. Takk for at du deler en deilig dag:)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!