onsdag 15. februar 2012

Om å Lengte Hjem.


Jeg ligger i senga. Jeg har dusjet. Og slått på tv. Og spist masse kjeks. 
Jeg befinner meg på et hotell i DenStoreByen.
Jeg er på Varefaglig kurs. Vinmonopolet er flinke til å kurse oss. 
Igår orket jeg ikke å gjøre noe annet enn kurs. 
Kanskje jeg orker å gjøre litt mer idag. Jeg vet ikke. 
Jeg kjenner smaken av røykfylt whisky i munnen fremdeles. Ikke min favoritt. 
Jeg er sliten av masse informasjon. 
Og litt lei av mennesker 
Jeg Lengter Hjem.
Til senga mi. Og Kjæresten min. Og hunden min. 
Det vanlige livet mitt.
Nå?
Skal jeg ta på meg klær.
Fike meg litt.
Og prøve om jeg får se litt mer av denne byen. 
Enn Kurslokalene og hotellet.


Imorgen : Hjem. 
Jeg valgte bildene for det var så fint å se dem.
Begge to..

10 kommentarer:

  1. Hm... Borte bra, men hjemme best! Kos deg som best du kan! I morgen er du hjemme hos dine kjære igjen!
    God klem til deg

    SvarSlett
  2. Dette kunne jeg skrevet selv.....for jeg er så hjemmekjær at det nesten er sykt:) Skjønner deg meget godt:)
    Håper tiden flyr og vips:)! så er du hjemme igjen:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Morsomt på kurs, bare det ikke er for lenge. Hjemlengsel får man fort.
    I morgen er du i BenteBo med det beste selskap du kan få.
    Klem fra vest :-)

    SvarSlett
  4. Morsomt på kurs...men hjemme best!
    ;-) sove godt.

    SvarSlett
  5. Jeg er også hjemmekjær, og lengter når jeg er borte.
    Men tenk så godt det er å ha noen å lengte hjem til:)

    God klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  6. Kjenner veldig godt igjen følelsen av å lengte hjem når man er på kurs. Fine ord.
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. skjønner deg godt Bente.. liker ikke hotellrom..

    skynd deg hjem : )

    SvarSlett
  8. Når man er ute og reiser er det godt å kunne lande i bloggen sin igjen, det er som å bringe med seg det trygge og kjente. Veldig deilig med avkobling også.

    SvarSlett
  9. Godt å ha noen å lengte etter og komme hjem til :)

    SvarSlett
  10. Fint beskrevet, som alltid - fine du..

    Lurte på en sak..kunne du ha skrevet litt om hva sykdommen din innebærer sånn hovedsakelig? Hva setter symptomer i gang, hva gjør det verre etc.

    Det hadde vært interessant å få høre..det er jo så individuelt.. Hvordan oppdaget du sykdommen..? kom den snikende?
    Men dette er bare hvis du føler for det!
    God helg til deg kjære Bente, stor klem!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!