fredag 3. juni 2011

Tåa mi har vært i sjøen idag. Ikke jeg. Jeg liker vamere vann. Men jeg liker å ha på lite klær. Og fiske. I bikini. Selv om jeg ikke får fisk. Ikke noen fisk idag. Men veldig fin dag. Sammen med GisleKjæreste. Som heller ikke badet. Men fisket. Og smilte. Og kysset meg. Midt i alt det vakre.
Nå er Bentebo fullt av litt grønt lys. Jeg har trukket for gardinene. Frøya er utslitt. Hun har ikke fisket. men badet. Og sett Andre Hunder. Hun sover. og drømmer. Med små bjeffelyder. Og rykker litt.
Det lukter godt.jeg helsteker en kylling. Lett mat. Jeg kan dusje. Og skrive. Mens det lukter godt.
Dette innlegget er bare for at jeg er glad. Helt inni meg. Hvis man sier det høyt. Kjennes det ut som jeg blir enda gladere. Idag har jeg tenkt. At akkurat nå. Er livet akkurat sånn jeg vil ha det.
Dettte er tåa mi. Med sko. I januar. Den er stilt opp mot is. Selv om det ikke er så lett å se det.
Jeg tok med bilde av tåa mot is. For å minne tåa i sol. Uten sko. ikke en sokk engang. At det finnes kaldere tider.
Vi må nyte....

6 kommentarer:

  1. God dag
    Takk for tåen. Både med og uten sko. Morsomt motiv.
    Flinke deg. Bjeffe en koselyd til Frøya fra meg og fortell at hun er fin og ta en ekstra klem fra Gisle. Det er juni og verden er vakker.
    Med sommerhilsen fra Mormor :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig skrevet om å være glad. Jeg er også glad.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  3. ..tror mange blir glade av sola!

    SvarSlett
  4. Det er deilig å gå rundt og være varm og glad i hjertet sitt. Nyyt!! ;))

    SvarSlett
  5. Tårene spretter...av glede..du skriver knakende godt og jeg skjønner dette var en god dag!!
    Håper reste av helga har vært like god for deg:)
    Klem fra meg:) Major snorker men hilser helt sikkert til Frøya....

    SvarSlett
  6. Det er deilig med varme! Vi har hatt ei knallhelg (på hytta;) og håper været vil vare!
    Det er bare å blogge om hytta vår - det er virkelig et flott sted!

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!