fredag 22. april 2011


Her går vi på ski om vinteren. Det er vakkert om våren også. Tur rundt Nasbøvarden. Sommer som vinter. Det er fint at det er vakkert selv om det ser helt anerledes ut. Kanskje det er sånn med mennesker også.Vi er nok vakre uansett tid. Hvis vi er glade.


Det er langfredag idag. Været er vidunderlig. Egentlig er det er trist dag. Den Tristeste Dagen. I Kirkeåret iallfall. Den er farget med svart på kirkekalenderen. Dette vet jeg tilfeldigvis. Man lærer mye av å være vikar også. 

 Jeg er ikke trist. Jeg er kjempeglad. Helt inni meg. Selv om det er Langfredag. Jeg er kanskje litt lite troende på riktig måte. Vil kanskje noen si. Jeeg tror nok at hvis det finnes en Gud. Vil  han at vi skal være glade. Og Takknemlige. Jeg tror jeg er litt snill også. Jeg prøver iallfall.
Nå skal jeg kose meg videre. Med kaffe. Og påskelabyrint. Og tanker om ut etterpå. I sola.  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!