søndag 30. juni 2013

Ravnefest...


Tønes .

Igår var jeg på Ravnefest.  Det betyr at jeg var på konsert i Ravnedalen. Jeg synes du skal ta deg tid til å se på linken. Bildene er flotte. Jeg har ikke tatt dem. De er flotte.
Igår var det tre artister i Ravnedalen.
Tønes har jeg mumlet om før.
Timbuktu Overbeviser alle om alt alt ordner seg.
De siste bandet husker jeg ikke hva het. Det var et et pønk band. Sigøyner Pønk band. Jeg kjente at det ikke var min greie. Jeg begynte å mase litt om å gå.

Toalett? Do.

På Ravnefest er det festival-doer. På skiltet sto det TOALETTER.
Det er doer. Litt ekle. Men ikke så ekle igår. Igår var det passe mange mennesker. Som drakk passe alkohol. Noen drakk vann. Jeg drakk øl. Og danset. Det var plass til å danse. Jeg liker å danse.



Jeg kjenner at det er fint å være snart førti.
Jeg hadde på meg skjørt. Og maskara. Følte meg fin. Og glad. Jeg spiste blåskjell med God Venninne først. Vi to som har et knapt et år igjen av trettiåra. Vi kan danse. Og le. Og snakke om det som er nå,og det som har vært. Og spise blåskjell sammen. Og glede oss til fin musikk. Kvelden ble fin. GisleKjæreste sov da jeg kom hjem. Jeg hadde drukket passe øl og brukt ørepropper. Og tatt drosje hjem.
Nå?
Er det søndag. Vi skal spise frokost. Siden klokka er over tolv. Blir det strengt tatt lunch.
Dette er den siste dagen i Juni. Jeg fant sopp i forgårs. Betyr det at det har regnet mye eller at høsten sniker seg innpå?


Jeg er nominert hos Ege. Independent blogger award.. Mange fine blogger som er nominert. Stem hvis du vil .

4 kommentarer:

  1. Betyr nok at det har regnet mye og at det nærmer seg høst, kanskje. Siste junidagen skal være lang og lat og ha gode minner fra gårsdagen.
    Klemmer mye og så tastes vi i juli :)

    SvarSlett
  2. Konsert er kjekt.
    Men sopp no… det er pga regnet, heilt sikkert. Sommarvarmen er ikkje komen her, enda…

    SvarSlett
  3. Er sopp her også, tror nok det er regnet som gjør det ja.

    Håper du får ei god ny ferieuke,
    varm klem:)

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig hvis du legger igjen en kommentar!